رکسانارکسانا، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

دختر طلا...پسربلا

عکسای جدیدآنیساطلا...

1393/2/21 16:23
نویسنده : آبجی رکسانا
804 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس جدیددخملمونه.....

توعیدامسال93..

دخترعمه کوچولومه...

اینم عکس باباجونمه توبغلشم آنیساطلاست.....

اینم آنیساطلاست با........باباجونش..... 

تواین عکس هم این فرشته کوچولوتوبغل خودمه......عزیزم.....توروخداگریه نکن... 

 اینم یه عکس دیگه بابایی بادخملمونه.....

 

آخیش تابستون اومددخملمون راحت شد....

قربون اون دست وپاهات.....

فدای اون نگاه کردنات....

 

 

 

لباساشونگاه.....چه بهش میاد.....

ای جون دلم......چه نازخوابیدی....

دلم نیومد دوباره عکس باباجونمو نزارم.....

نظریادتون نره!! 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان راضیه
21 اردیبهشت 93 10:13
سلام ممنون که به وب دختر کوچولوم سر زدین و برایش آرزوی سلامتی کردین.........دختر کوچولوی شما هم خیلی نازو خوشگله منم باافتخار لینکتون میکنم
آبجی رکسانا
پاسخ
منم سلام..... نظرلطفتونه.... ممنون.....
مامان راضیه
21 اردیبهشت 93 23:48
ببخشید خب خشگله......خدا برای پدر مادرش نگهش داره..دختر خودت هم خیلی نازو خانمه کی میشه معصومه جونم بشه قد رکسانای تو.... ممنون به وب دخترم اومدی مامان خانومی....
آبجی رکسانا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم..... تروخدایه موقع ناراحت نشیا..... انشا... معصومه جونمونم یه دخمل نازوخواستنی میشه قدرکسانای مامان.... وبتونم خیلی زیباست.....
fati
22 اردیبهشت 93 15:50
سلام خوشحالم که با وبلاگ شما اشنا شدم و امیدوارم ادامه پیدا کنه وبیشتر خوشحال میشم که به وبلاگ من اومده و با نظراتون به ادامه کارم دلگرمم کنید تبادل لینک؟؟؟
آبجی رکسانا
پاسخ
سلام عزیزم....شبت بخیر... خیلی ممنو که اومدی به وب دخمل وپسرم سرزدی.... چشم حتما بهت سرمیزنم...
خاله مینا
25 اردیبهشت 93 23:10
به به چ دخمل نازی خدا حفظش کنه
آبجی رکسانا
پاسخ
ممنونم خاله جونی.....