رکسانارکسانا، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

دختر طلا...پسربلا

بیاین باهم بخندیم......

1393/2/19 15:22
نویسنده : آبجی رکسانا
710 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

غضنفرتواتوبوس تانشست یه چک زد  

توگوش بغل دستیش!!!

مرده گفت: دیوونه چته چرامیزنی؟؟؟

غضنفرگفت:راه طولانیه گفتم یهو زر زر زیادی نکنی...... 

رودسته صندلی نوشته بودوقتی زلزله اومدپشت صندلیو نگاه کن.

پشتشونگاه کردیم نوشته بودالان نه خره وقتی زلزله اومد...

ازبچه یه خسیس میپرسن:وقتی میری سریخچال چی میخوری؟میگه:کتک... 

معلم میگه:سعید2تاحیوان دوزیست نام ببر..

سعیدمیگه:قورباغه وبرادرش.

غضنفرزمین میخوره برای اینکه تابلو

نشه همه راه وسینه خیزمیره.

به غضنفرمیگن چراقرصاتوسروقت نمیخوری

میگه:آخه میخوام میکروبهارو غافلگیرکنم..

به یه نفرمیگن چندتاموجودزنده نام ببر

میگه آب جوش...

میگن:چراآب جوش.میگه:توی جاده که بودم روی تابلونوشته بودآب جوش موجوداست.....

 

 

دستودلبازبه مهمونش میگه:اگه گرسنه ای مرغ هست..

برم بگم برات تخم بزاره!!!!

چرادرمیارین خوب نظربزارین دیگه....  

پسندها (4)

نظرات (3)

سحر
19 اردیبهشت 93 17:18
سلام عزيزم ممنونم بابت حضورت پست زيبايي بود لايك
آبجی رکسانا
پاسخ
ممنون
nafas
24 اردیبهشت 93 11:14
سلام ممنون که به وبم سرزدین باافتخارلینک شدین....راستی چه قدبچه هاتون خوشگلن انشالاخیرشون روببینین
آبجی رکسانا
پاسخ
ممنون عزیزم... ]
مامان پارسا
26 اردیبهشت 93 17:52
رکسانا جون سلام وبت خیلی ناز و قشنگه خیلی هم خودت و داداش گلت خوشکلین من شما رو لینک کردم و بهتون سر میزنم ولی شما نه چرا؟
آبجی رکسانا
پاسخ
ممنون...من باافتخارلینکتون میکنم....