رکسانارکسانا، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

دختر طلا...پسربلا

عکسای اردویی که خودم رفتم....

1393/3/2 23:10
نویسنده : آبجی رکسانا
726 بازدید
اشتراک گذاری

امروزصبح وقتی ازخواب پاشدم یهودلم هوای دوستاموکرد..نشستم پشت کامپیوترخلاصه به هرزاری بودعکسای اردویی که رفته بودیم روآپلود کردم.امیدوارم خوشتون بیاد...من که خودم خیلی خیلی این عکسارودوست دارم...

اینم خودمم لب آب بادوستام.....

همه همکلاسیام.....خانم مربیم....دوستون دارم..

 

 

 

عکسام خیلی زیادن ولی نمیدونم چرابعضیاشون آپلودنمیشن....

دنیامثل پاییز می مونه هم قشنگه هم غم انگیزه

قشنگه به خاطر وجودشماهاوغم انگیزه به خاطر دوری شماها.

باهمه خوبی ها وبدی هایتان........

دوستون دارم.

پسندها (4)

نظرات (1)

مامانی
3 خرداد 93 13:16
خاله فدای عکسای نازت؟؟ایشالاهمیشه به خوشی؟؟؟