رکسانارکسانا، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

دختر طلا...پسربلا

ازطرف مامانی.....

1393/2/24 10:38
نویسنده : آبجی رکسانا
593 بازدید
اشتراک گذاری

تداعی نگاهتون تمام زندگی من است......رکسانا جونم..پارساجونم باهمه وجودم دوستون دارم.....

شعله نگاهتون یخبندان تنهاییم رابهاری کرد....

باعشق شما معنا یافتن راتجربه کردم.....

رنگین کمان نگاهتون بوم نقاشیه زندگیم رارنگ بخشید...

روزگارپاییزم رابهاری تازه بخشیدین....

آغوش شما همه درهای غم رابرمن بست....

شیرینی لحظه هاوفکرهاواشک ها رابه شما مدیونم....

سراب خوشبختی باشمابرایم به دریایی تبدیل شد.....

اشکهایم باوجودشما معنایی دیگرگرفت...

دیدارهایمان هرکدام جشن تولدی دیگراست...

خورشیدیادشماتنها ستاره ایست که غروب نمی کند...

باحضورشما افسانه عشق برایم داستان زندگی شد....

معنی احساس راباوجودشما یافتم...

شمارا برای همیشه درقلبم فرمانروا میکنم....

وقتی دلم براتون تنگ میشه میرم پشت ابرا گریه میکنم....پس هروقت بارون اومدبدون دلتنگتونم...

 دوستووووووووووووووووووووون

دارررررررررررررررررررم...

 

  

 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان راضیه
29 اردیبهشت 93 16:22
سلام......زنده باشن ایشالا ....امیدوارم همیشه باعث افتخار و سربلندیت بشن مامان مهربون
آبجی رکسانا
پاسخ
ممنون عزیزم.....