رکسانارکسانا، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دختر طلا...پسربلا

سنسی روزت مبارک.......

1393/2/12 17:12
نویسنده : آبجی رکسانا
1,871 بازدید
اشتراک گذاری

 هنرکاراته نه برای پیروزی ونه برای دفاع...

بلکه برای کمال بخشیدن به شخصیت

تمرین کنندگان این هنراست.....

خواستم ازمربی عزیزم تواین روزقشنگ خیلی خیلی خیلی .......

تشکرکنم.این روز رو بهشون تبریک میگم......

وآرزوی سلامتی مکنم براش.....

مربی عزیزم شما برای من خیلی خیلی زحمت کشیدید که در مسابقات برنده بشم من شما را خیلی دوست دارم . من کاراته را خیلی خیلی دوست دارم .من ارزو دارم که روزی مثل شما مربی شوم .

بازم این روز قشنگ را به شما مربی عزیزم تبریک میگم..

سنسی جون روزت مبارک......

این عکس باکمربندسبز منه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مینا
12 اردیبهشت 93 21:40
سلام من ب تازگی با وبتون آشنا شدم و خیلی خوشم اومد. لطفا شما هم ب من سر بزنین و اگه موافق بودین تبادل لینک کنیمسلام. ممنونم.لایک شدین خاله مینا.
مامانی
14 اردیبهشت 93 16:52
الهی الهی همیشه باعث سربلندی خانواده وجامعه بشی تاهمه بهت افتخارکنن جیگرطلا....
آبجی رکسانا
پاسخ
ممنون که بهمون سرزدین..
بیتــــــا
14 اردیبهشت 93 20:03
به به رکسانا جونم ورزشکارم هست.. موفق باشی عزیز دلم..
آبجی رکسانا
پاسخ
بازم ممنون بایه دنیا