رکسانارکسانا، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دختر طلا...پسربلا

خاطره

1392/11/10 10:21
نویسنده : آبجی رکسانا
235 بازدید
اشتراک گذاری

داداشی جونم/خیلی دوست دارم/باتوزندگی خیلی شیرینتره/وقتی توهستی روزامون قشنگتره/وقتی تو هستی خنده هامون بیشتره/وقتی هستی خاطرات بچگیمون بیشتره/وقتی هستی شیتونیامون بیشتره/وقتی هستی گریه هامون خیلی خیلی کمتره/وقتی هستی مهربونی بیشتره/وقتی هستی زندگی برای هممون من وباباجون ومامان جون وحتی خودت خیلی خیلی شیرینه ............همیشه توقلب منی..امروز 10صبح روزپنجشنبست/باباجون رفته سرکارومن ومامان جون وداداش جونم خونه ایم/اقاپارسا مشغول نقاشی کردنه مامان هم مشغول انجام دادن کارخونست/امروزم یکی از روزای خداست/هرکاری میکنم که عکسای دونفری خودم وداداشمو بزارم اثلا اپلود نمیشه.اعصابم بهم ریخته /راستی قراره فردا که تعطیله مامان اتاقمونو تمیز ومرتب کنه/البته ماهم کمکش میکنیم/حالاکه فرداکلی کارداریم......پس بایدبرم تکالیفمو انجام بدم تافرداکاری نداشته باشم/به اقاپارساهم کمک کنم تا تکالیفش روانجام بده....پس فعلا بای بای......روزه خوبی رو داشته باشین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)