رکسانارکسانا، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دختر طلا...پسربلا

تفریح

1392/11/10 10:32
نویسنده : آبجی رکسانا
275 بازدید
اشتراک گذاری

منو داداشم موداداش ماهان راستی معرفیش نکردم پسرعمه ماست.تورودخونه بسیارزیبایی توساری روستای اسمشو فراموش کردم .......بیخیال.ولی خیلی جای دبشیه جای همتون خالی بود. ا  ببخشیداین چندتاعکسا زیادواضح نیست.یکیش که خودمم.یکیشم داداشیمه.ولی اون اقای خوشتیپ که من رو زانوهاش نشستم اقاجونمه.اره بابای باباجونم.خیلی دوسش دارم.اقاجوووووووووون خیلللللللللللللی دوسسسسسسسست داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الناز
6 بهمن 92 23:08
سلام به بهههههههههههه به این آجی مهربون ایشالا همیشه با هم خوب و خوش باشید و خدا شما رو برا خانوادتون نگه داره به وبلاگ منم یه سر بزن عزیز دلم http://ninitarah.niniweblog.com/
آبجی رکسانا
پاسخ
سلام.خیلیییییییییییی.خیلییییییییییی.ممنونم.بله حتماسرمیزنم.
ساناز
6 بهمن 92 23:10
دوست كوچولو خوشحال ميشم به وب منم سر بزنيد
آبجی رکسانا
پاسخ
ازاینکه بهمون سرزدین ممنون.
عزیز جون
8 بهمن 92 12:39
امیدوارم همیشه تو زندگی شاد و خندون باشین گلای من
آبجی رکسانا
پاسخ
سلام عزیزجون دوست دارم.
حسام
8 بهمن 92 20:58
سلام گل خاله خوبی ؟قربون اون خنده هات بشم چقد ماهی ؟؟؟ایشالا تا آخر زندگیت خنده رو لبات باشه ....
آبجی رکسانا
پاسخ
قربونت خالههههههههههههههههههههه