رکسانارکسانا، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دختر طلا...پسربلا

تشکرازمامان

1393/2/3 19:24
نویسنده : آبجی رکسانا
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان خوبم.....سلام همه وجودم.....سلام بهترین مامان دنیا......

 

مامان جونم خیلی برام عزیزی.

 

مامانی جونم نمیدونم چطوری زحماتتوجبران کنم.خیلی دوست دارم....

 

مامان جونی.بدون شما زندگی هیچه.

 

بهترین لحظه هارودرکنارشما داشتمو...دارمو...خواهم داشت...

 

شمارواندازه یه دنیا دوست دارم

دوست دارم یه سوزن.....دو سوزن......به همه بگو بسوزن...

 

 

 دوست دارم یه عالمه.......اندازه یه قابلمه.........

 

این دسته گل هم تقدیم به شما

 

 

بازم میگم روزت مبارک

 

 

دوست دارم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسام
9 اردیبهشت 93 22:05
سلام خاله نفس دل خاله برات خیلی تنگ شده ...گل خاله قدرمامانی رو بدون که انقدبرات زحمت میکشه عشق خاله؟
آبجی رکسانا
پاسخ
دل منم برات تنگ شده.