رکسانارکسانا، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

دختر طلا...پسربلا

چندروزتعطیل

1392/11/19 9:25
نویسنده : آبجی رکسانا
251 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروزپنجشنبه17بهمن ماه/ماباامروزحدود5روزه که تعطیلیم.2روزش بخاطربارش برف/دوروزه دیگشم بخاطرافت فشارگاز استان/امروزم که کلاهمه مدارس کشورتعطیلند.کلی ازدرسامون عقب افتادیم/توخونه حوصلمون سررفته/دلم برای دوستام تنگ شده/نمیدونیدخیلی اینجاهواسردشده/خیلی سوزداره/اصلا نمیشه توحیاط قدم گذاشت/باشگاهموبزورمیرم/اصلا سابقه نداشته هیچ زمستونی اینطوری بشه واینقدر سرد/بازم خداروشکر/بااین همه نعمتاش/داداشم الان دوروزه که رفته خونه عمه جون بزرگم پیش داداش ماهان خوش بحالش پسربچست وهرجاکه به خوادمیتونه بره/دلم برای داداشم تنگ شده/جاش خیلی خالیه الاهی آبجی فدات شه/تروخدابیازودتر/داداش جونم خیلیییییییییییییی دوست داررررررررررررررررررررررم...

داداشم خیلی این عروسک ودوست داره ......

اینم عسلک منه که خیلی خیلی دوسشدارم....

این لباس عروسیم که تنشه لباس تولدیک سالگیه خودمه..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

sokoot
22 اسفند 92 9:11
سلام ابجی رکساناوداداش پارسا ابجی رکسانا بهت تبریک میگم واقعا وبلاگ عالی داری وااااااااااااااااای خیلی عالیه سال نو رو تبریک میگم ایشالله زیر سایه بابا و مامان سال خوبی داشته باشی ابجی رکسانا لینکت کردم ابجی خوشحال میشم بازم به وبم سر بزنی ابجی رکسانا
آبجی رکسانا
پاسخ
ممنونم عید شما هم مبارک
sokoot
22 اسفند 92 9:38
سبزه رو بیار آچین و واچین نوروز اومده سفره رو بچین دستاتو واکن بالا بیار شکرخدا رو به جا بیار خیلی عالی بود عالی ابجی رکسانا ..... ابجی من به دوستای چت رومم گفتم همه بیان بهت سر بزنن امیدوارم که بدونه اجازه این کارو کردم ناراحت نشده باشی
آبجی رکسانا
پاسخ
ممنون که بهم سرزدی.نه برای چی ناراحت.کارخوبی کردین
نازنین!!!
23 اسفند 92 17:30
رکسانا بیا بوست کنم... پارسا شما ام بیا ی بوست کنم عیدتون پیشاپیش مبارک...سال خوبی در کنار خانواده داشته باشین.. عید شما هم مبارکککککککک
شهرزاد
25 اسفند 92 21:01
خدایا.. پنجره ای برای تماشا و حنجره ای برای صدا زدن ندارم.. امیدم به توست.. بی انکه نامم را بپرسی و دفترهای دیروزم را ورق بزنی.. رحمتت را در روزهای پایانی سال بر همه کسانی که برایم با ارزشند جاری کن..