رکسانارکسانا، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دختر طلا...پسربلا

پنجشنبه-3بهمن-تولدم مبارک

1392/11/3 10:13
نویسنده : آبجی رکسانا
272 بازدید
اشتراک گذاری

امروزتولدمه.خیلی خیلی خوشحالم.چون یه سال بزرگتر شدم.امروزوقتی صبح ازخواب پاشودم به مامانم گفتم که امروز روز خوبی برام.برعکس روزای دیگه امروز هوا خیلی خوبه افتاب دراومده.ومنو داداشم صبحانمونو خوردیم ومی خوایم بریم تو حیاط بازی کنیم.امروزدایی جونم قبل ازاینکه بره پادگان زنگ زده وبهم تبریک گفته.خیلی خوشحالم ونمیدونم چطوری بیانش کنم.مامان جونم بهم گفت که امروز روزشماست وهر طوری که می خوای ازش لذت ببر.یه سال بزرگتر شدن خیلی حس خوبیه.احساس میکنم یه طور دیگه ای شدم.باباجونم چون صبح من خواب بودم چیزی بهم نگفت ولی یکی دوساعت بعد از اداره تماس گرفت وبهم تبریک گفت خیلی خوشحال شدم وازشون تشکر کردم.خدایا میشه این یه سالم زودتربره ومن بزرگتر بشم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا
3 بهمن 92 10:11
تولدت مبارک عزیزم گلم میای به دخملی من رای بدی ؟ همین الان بیا تا ساعت 12 بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم
آبجی رکسانا
پاسخ
سلام..ممنون از لطف شما...شرمنده نمیتونم وارد سایت شما شوم چکارکنم